paulinawawrzyniak

mgr Paulina Wawrzyniak

Jestem magistrem fizjoterapii, absolwentką Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Bydgoszczy kierunku fizjoterapia. Nieprzerwanie podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe z zakresu fizjoterapii uczestnicząc w licznych kursach medycznych oraz konferencjach naukowych. Certyfikowana terapeutka metody FITS (Funkcjonalnej Indywidualnej Terapii Skolioz i wad postawy), Trójpłaszczyznowej terapii wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych wg Zukunft- Huber, metody PNF , Integracji Sensorycznej, a także certyfikowana terapeutka Profilaktyki i Reedukacji mięśni dna miednicy wg koncepcji Corefit System. Obecnie jestem w trakcie rocznego szkolenia pt „ Zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg Vojty u niemowląt, dzieci, młodzieży z zaburzeniami ruchowymi”.

Czym się zajmuje:

• rehabilitacją pediatryczną – m.in. terapią dzieci u których występuje zaburzenie ośrodkowej koordynacji nerwowej ( z.o.k.n.), asymetria ułożenia ciała, kręcz szyi, MPD, przepuklina oponowo- rdzeniowa, wodogłowie, zespół Downa i inne zespoły wiotkie,
  • terapią skolioz i wad postawy wg koncepcji FITS
  • terapią stóp u dzieci i niemowląt
  • rehabilitacją mięśni dna miednicy wg koncepcji Corefit System

mgr Piotr Wawrzyniak

Z zawodu jestem magistrem fizjoterapii, absolwentem Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Bydgoszczy kierunku fizjoterapia. Obecnie studiuję w Polskiej Akademii Osteopatii OSTEON. Chcąc leczyć ludzi, najnowocześniejszymi metodami, wciąż podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe z zakresu fizjoterapii i osteopatii uczestnicząc również w licznych kursach medycznych oraz konferencjach naukowych. Certyfikowany terapeuta manualny, certyfikowany terapeuta Pinoterapii i Suchego Igłowania. Specjalizuję się w diagnostyce i leczeniu manualnym ostrego i przewlekłego bólu, urazów sportowych, a także zaburzeń funkcjonalnych u dorosłych.

Co leczy?

• Zespoły bólowe: Kręgosłupa, Stawów, Mięśni,
    Głowy (migreny, napięciowe bóle głowy, zawroty głowy)
  • Dyskopatię
  • Rwę kulszową, ramienną, łokieć tenisisty/golfisty, zespół pasma biodrowo- piszczelowego i inne

Jakie metody terapeutyczne stosuje?

• Osteopatyczne metody bezpośrednie
  • Metody energii mięśniowej
  • Osteopatie funkcjonalną
  • Pinoterapię
  • Suche Igłowanie
piotrwawrzyniak

Centrum Rehabilitacji i Osteopatii Wawrzyniak
to my - Paulina i Piotr Wawrzyniak

Prywatnie jesteśmy małżeństwem, które połączyła fizjoterapia i chęć niesienia pomocy potrzebującym. W 2019 roku zostaliśmy szczęśliwymi rodzicami naszego synka Jasia, który bardzo dba o naszą kondycję fizyczną. 😉 Oprócz pracy mamy wspólne pasje, które realizujemy w wolnym czasie, kochamy piesze wędrówki górskie, muzykę oraz film.

mgr Marta Jackowska

mgr Marta Jackowska - logopeda

Ukończyłam studia z zakresu logopedii na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz studia podyplomowe z neurologopedii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W trosce o to, aby niesiona przeze mnie pomoc była jak na najwyższym poziomie, podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe poprzez udział w licznych szkoleniach, warsztatach i kursach. Uczestniczyłam m.in. w takich szkoleniach jak: „Trening karmienia logopedycznego”, „Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej” , „Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej” czy „Diagnoza i terapia miofunkcjonalna”.

Marta

ekipa